Використовується екологічно безпечне виробництво, одержання продукції високої якості системи зниження температури, звуку, токсичності газів. На сталь наноситься спеціальний алюмінієвий склад захисної плівки гарячим способом.
Новинки глушника Газ 52.
З 1998 року виробництво деталей у Європі регулюється новим екологічним стандартом Євро-3. У 2020 році в Україні освоєно виробництво сталей та деталей вихлопних систем ДВС стандарту Євро-5, ведуться розробки виробів із переходом на Євро-6-7.
Реконструкція глушника ГАЗ 52 ВІРООКУ артикул 52-1201010-03 не вплинула на зростання ціни. Рециркуляції вихлопу з переведенням на стандарт ERNST прирівнює виріб до покоління Євро-5, 6. Екологія, економічність авто при встановленні нових деталей є.
Виготовлення глушників на Газ 52 в Україні.
За 40-річну практику конструювання систем вихлопу індекс екології зріс у рази від Євро-2 до Євро-7. Лідирують країн Євросоюзу (Німеччина, Данія), відстають Японія, Китай. У Росії країнах Європи з 2010 року широко стала впроваджуватися нова технологія. Вихлопні труби VIROOKA та вузли із сплавами сталь + кольорові метали (нікель, титан) збільшили ресурс роботи пристрою. Колектори нової серії мають температуру 950-400 °С, центральна труба працює при 800-400 °С.
При ремонті та заміні важливо відновити цілісність контурів. Щоб стали в штатне місце: резонатор, труби, глушник із патрубками.
Не можна запресовувати труби у вхідні патрубки молотком, порушувати цілісність, труб, гнути їх більше за стандартний радіус. Гофри та тріщини в трубах факт бракованого виробу. Модифікація посиленого глушника відрізняється від звичайного збільшеної товщиною металу (мм) приймальних труб 1,8 корпусу 1,5.
Вигляд інноваційних багатокамерних резонаторів, які заповнені базальтом ефективніше за звичайний пристрій. Для ДВЗ показником зростання потужності стане заміна резонатора. Конструкція глушника дозволяє створювати протитиск, що позначається на зростанні потужності двигуна до 10%, при економії палива на 5%.